KAKO DO LEASINGA?
1. korak – odaberite opremu
Početak suradnje započinje Vašim odabirom željene opreme i dobavljača. Savjetujući se s nama, odlučujete se za vrstu i parametre leasinga koji bi najbolje odgovarali vašim potrebama.
Višegodišnji uspješni partnerski odnosi sa svim dobavljačima, sistem integratorima, distributerima i vendorima omogućuju nam direktni kontakt s istima, što rezultira tržišno pristupačnijom ulaznom cijenom od one koju bi sam klijent ostvario.
2. korak – zatražite ponudu
Nakon što nam dostavite ponudu dobavljača, šaljemo Vam ponudu za financiranje u skladu s ranije dogovorenim parametrima.
3. korak – dostavite potrebnu dokumentaciju
Po završetku dogovora oko ponude za financiranje dostavljate nam potrebnu financijsku i pravnu dokumentaciju radi izrade analize Vašeg boniteta.
4. korak – sklapanje ugovora i isporuka opreme
Nakon prikupljene dokumentacije i odobrenja, sklapamo s Vama ugovor te kreće isporuka opreme od strane dobavljača. Po završetku isporuke i potpisa primopredajnog zapisnika započinje otplata ugovorenih leasing rata.
Philip Green
ŠTO PO ZAVRŠETKU UGOVORA?
Na kraju leasing ugovora klijent prema vlastitim preferencijama bira između četiri opcije:
- produženje leasing ugovora na kraći definirani rok
- najam opreme do kupovine nove
- fleksibilni povrat opreme
- otkup opreme