+385 1 5802 887 info@i4next.hr
Slider

Fleksibilnost leasinga

Prilagođavamo vrijeme trajanja ugovora o leasingu u skladu s ekonomskim vijekom trajanja objekta leasinga. Na taj način eliminiramo troškove koji prate vlasništvo nad objektom leasinga, a posebice skrivene troškove vezane uz kraj životnog ciklusa informatičke opreme kao što su:

  • isporuka
  • instalacija
  • upis opreme u knjige
  • amortizacija
  • servisi
  • upgrade
  • skladištenje stare opreme
  • otpis opreme iz knjiga
  • inventura
  • zbrinjavanja opreme

Partnerski odnos

Svakom klijentu nudimo rješenje prilagođeno njegovim potrebama, a u odnosu s klijentom težimo ravnopravnoj suradnji i dugoročnom partnerskom odnosu. Cilj nam je rasteretiti klijenta od svih sporednih administrativnih poslova te mu u isto vrijeme omogućiti kvalitetnu kontrolu troškova.

Pretvaranje CAPEX-a u OPEX

Zbog brzine zastarijevanja informatičke opreme, Operativni leasing za klijenta predstavlja idealan način financiranja. Oprema se ne knjiži kao imovina, već kao trošak najma po dospijeću mjesečne rate/najamnine.

Zbog ciklusa zastarijevanja informatičke opreme (od 3 do 5 godina), za godišnji budžet idealno rješenje je ravnomjeran periodični trošak, umjesto niza neuravnoteženih i nepredvidivih investicija.

Leasing nije stvar nužde, već stvar opredjeljenja.

Planiranje tehnoloških „skokova“ i jednokratne obnove segmenata IT-a

Jednokratna zamjena velike količine IT opreme ili jedne informatičke cjeline (osobna računala, serverska infrastruktura, ispisno rješenje, mrežna infrastruktura, sustav za pohranu podataka) je za mnoge klijente nemoguća misija pa je „krpanje“ svakodnevica.

Primjer:

Na većini osobnih računala ne može se instalirati novi software jer su prespori ili imaju zastarjelu verziju OS-a; „Krenuli bismo u virtualizaciju, ali imamo neamortizirane servere koji se u to ne uklapaju.“; „Imamo dosta starih printera, a krenuli bismo u novo ispisno rješenje.“ (naplata po kopiji), itd.

Osim navedenih, pojavljuju se i problemi s jamstvima i održavanjem opreme, gdje se nerijetko radi o različitim modelima i dobavljačima. Zbog toga klijent nije u mogućnosti dobiti povoljniju cijenu s obzirom na količinu nabavljene opreme.

Iz navedenih razloga opremu je optimalno nabavljati jednokratno ili u cjelinama zbog čega je leasing idealno rješenje.

 

BRIGU OKO INFORMATIČKE OPREME PREPUSTITE NAMA!
Slider

Komfor u IT-u

Pogodnosti poput Sale and Lease Back transakcije u kojoj klijentu nudimo otkup njegove postojeće opreme te ponovno davanje iste natrag u leasing, samo su neke od pogodnosti kojima klijentu olakšavamo njegovo poslovanje.

Naime, često puta se događaju situacije da klijent želi određenu opremu „maknuti“ iz bilance te je zasebno ili zajedno s ostalom opremom uzeti natrag na leasing. U tom slučaju klijent za svoju postojeću opremu dobije novac (iznos knjigovodstvene vrijednosti) te na taj način monetizira svoju opremu.

U drugom slučaju može se dogoditi da klijent opremu koju otplaćuje putem leasinga, želi zamijeniti ili vratiti. Ukoliko je takva mogućnost najavljena u početku, omogućujemo klijentu i takvu pogodnost uz predočenje tablice otkupnih vrijednosti.

Bezbolan istek ugovora

Na kraju ugovora o leasingu, klijent prema vlastitim preferencijama bira između četiri opcije.

🗸 produženje ugovora o leasingu na kraći definirani rok
🗸 najam opreme do kupovine nove
🗸 fleksibilni povrat opreme
🗸 otkup opreme

Za jednu od prethodno navedenih opcija, klijent se može odlučiti pred kraj ugovora i to za cjelokupnu opremu ili djelomično.

Želite promijeniti vaše poslovanje na bolje?
Slider
Share This
Nazovite
Directions